Jordi Compte, cap de llista de Junts per Palau

Jordi Compte, cap de llista de Junts per Palau, assegura que, si surten elegits, el poble farà un necessari pas endavant, buscant ser referència. S’ha rodejat d’un equip col·laborador i, sobretot, coneixedor de tot Palau-saverdera.

- Com estàs, políticament parlant, i què t'ha portat a ser alcaldable?
La política municipal sempre m'ha interessat. Crec que ser polític en un poble, i més si és petit, és una bona forma de contribuir a la societat. Fa dues legislatures, vaig anar com a suplent i, cap al final del mandat, vaig entrar com a regidor. En aquesta última legislatura he sigut el portaveu de l'oposició: el grup va confiar en mi per ser l'alcaldable i acceptar-ho va ser un orgull. Hi ha molta feina per fer, i crec que estic preparat per encarar aquest repte i fer-ho bé.

- Com defineixes l'equip que t'acompanya a la llista?
El grup de persones que em rodeja és un dels principals motius pels quals estic segur que, si governem, ho farem molt bé. És un equip on es barreja joventut i experiència. D’una banda, hi ha gent que ja té experiència com a regidor i, d’altra banda, gent nova molt vinculada al poble, molt col·laboradores en els actes que es fan i amb molt de coneixement del poble i de les urbanitzacions.  

- Com veus el municipi, els pròxims 4 anys, si governa Junts per Palau?
Veig un poble que tornarà a fer un necessari pas endavant, deixant de banda baralles i temes personals. No pot ser que l'equip de govern estigui més pendent del passat i de passar comptes que de treballar pel poble. Si governa Junts per Palau, veig un poble de referència, net, ordenat, segur, on la gent vulgui venir a viure i on es farà una política de proximitat amb un govern que "trepitjarà" molt de carrer.