La UE Figueres presenta nou fitxatge del primer equip Marina Poyato.

Extrem de 25 anys procedent del Girona, ha passat pel Base Roses, Peralada, Estartit, Cabanes, Sant Pere Pescador. La rosinca generarà molt de desequilibri per la banda i que aportarà amplitud a les dones del femení.

A la presentació van assistir-hi el president de la Unió, Narcís Bardalet, el directiu de la secció femenina Aitor Barros i la coordinadora Cristina Cornellà.

Poyato s’incorporarà a les ordres de Quim Cruset aquesta temporada 20/21, en la qual ja estan renovades Tania Moreno, Aroa Bravo, Maria Cruset, Júlia Santiago, Laia Buixó, Raquel Ventós, Alba Arenas i també ha fitxat Marina Torres, Paula Viñas, Ariadna Godoy, Carla Monturiol, Patricia Ruiz i Laura Gasull.

DECLARACIONS:

“Es un placer que un club como el Figueres que es un gran referente en el mundo del fútbol masculino tenga esta gran propuesta por el fútbol femenino y que cuente conmigo para llevarlo a lo más alto. Tengo ganas de llevar este escudo y sobre todo de vivir un gran año con grandes compañeras y equipo técnico.”

“Espero poder aportar velocidad en el juego y dar bastantes ocasiones de gol para que las goleadoras logren el máximo de goles y poder estar entre los tres primeros”