L’Acústica arriba a la majoria d’edat, de nou, amb un cartell de luxe

Una nova zona d’oci, l’anomenada Walk Street, al carrer Caamaño, serà la principal novetat d’enguany, tal com ens explica en Xavi Pascual, el director del certamen.

- Com afrontes tu i Promo Arts Music aquesta nova edició? Cap a on creix l’Acústica d’enguany?
Afrontem aquesta 18a edició amb la responsabilitat de seguir mantenint el festival en la franja dels 100.000 espectadors. L’any passat vam rebre 108.000 visitants i això suposa ser el tercer festival musical amb més públic de Catalunya i el primer fora de Barcelona. Enguany, hem mantingut una programació de primeríssim nivell i hem apostat fort perquè la nit de dijous sigui una altra de les nits més concorregudes del festival.

- Quines novetats/concerts cal destacar per a aquesta vegada?
De nou, com dic, cal destacar la programació de luxe que hem presentat: no parem de rebre mails i trucades a l’oficina preguntant-nos a on es compren les entrades, ja que molta gent no es creu que tots els concerts siguin gratuïts. Quant a novetats, la més important serà la nova zona d’oci, l’anomenada Walk Street, al carrer Caamaño, el qual connecta l’escenari Rambla amb l’escenari Palmera. Serà una nova zona d’oci amb food trucks, barberies, copes i amb un attrezzo dalinià que sorprendrà els assistents.

- Quant a l’Acustiqueta, i la seva bona resposta any rere any, què ens en pots dir? Com es pot superar o mantenir el llistó? Diversiones, per exemple, només fa un sol concert a l’Alt Empordà en tot l’estiu, a part de Figueres.
L’Acustiqueta va ser un dels primers festivals familiars del país. Cada vegada ve més públic familiar que, cridats pels concerts de l’Acustiqueta, es queden fins a la mitjanit gaudint de l’Acústica. Diversiones, efectivament, és el nostre clàssic, i mentre hi hagi Acustiqueta hi haurà final de festa amb Diversiones.  

TOTA LA PROGRAMACIÓ AQUÍ:
Figueres Acustica