Miquel Gotanegra

Pel que fa a la Fira creu que la complicitat entre els sectors públic i privat han estat la clau de l’èxit.

Davant la setena edició de la Fira de la Rosa, de Roses, i l’inici de la nova temporada turística ens hem posat en contacte amb Miquel Gotanegra, empresari turístic, president de Roses Comerç i de l’Estació Nàutica de Roses- Cap de Creus, per copsar la seva opinió sobre la fira i la nova temporada turística estiuenca a la vila marinera.

Què representa aquesta fira per al sector comercial?
Totes les activitats d’aquestes característiques que es facin a Roses en temporada baixa són molt beneficioses per generar estades als establiments turístics i atraure visitants cap al municipi.

Quina valoració fa de la fira de la rosa en les seves 7 edicions?
Ha anant evolucionant en positiu. Cada cop hi ha més gent implicada. L’Associació de comerciants organitza algunes activitats i pensem que la complicitat entre el sector públic i el privat és clau per a la consolidació d’aquesta fira.

Personalment quina activitat destacaria? I perqué?
N’hi ha moltes i totes són importants. Cal tenir en compte que hi ha activitats diverses, pensades per a diferents tipus de públic. Com veu la implicació de l’oferta turística i gastronòmica amb la FIRA ? Aquesta oferta i la seva implicació és molt important perquè la fira pugui créixer i perduri en el temps.

Es podria ampliar encara més de cares al futur?
Sempre es pot ampliar amb noves activitats i fer nous passos, a mesura que les actuals es vagin consolidant.

Com es presenta la nova temporada estiuenca?
Som optimistes. Roses és una destinació molt potent i preparada i els establiments es posen contínuament al dia. Voldria destacar que els equips que treballen en aquests establiments estan molt ben formats i l’oferta és molt atractiva, per tant encarem la nova temporada amb moltes expectatives i estem segurs que hi haurà uns bons resultats.

Redacció, JMO